Saturday, July 5, 2008

Rahsia Squeeze Page dari AmmarZahar




Assalamualaikum dan Salam sejahtera kepada
pembaca blog saya. kali ini saya nak bercerita sedikit tentang product baru dilancarkan hari ini iaitu "Rahsia Squeeze Page" yang telah di tulis oleh saudara AmmarZahar dari perniagaan internet


Perkataan pertama sekali yang keluar dari mulut saya apabila mendapatkan produk ini ialah:

" AmmarZahar sudah tidak waras!!!"

Bayangkan macam mane perkataan nie bole keluar dari mulut saya yang baik ini. ...hehehe
baik sangat ker....mulut saya nie...kakakaka....



Rahsia Squeeze Page yang di tulis oleh saudara Ammar Zahar ialah setebal 74 m/s!!
Tak dapat hendak dibayangkan apa isi kandungannya di dalamnya penuh dengan bermacam-macam jenis ilmu dari A - Z ... Yaaa.... semuanya terkandung didalam
buku ini tiada yang di sembunyikan oleh beliau....saya amat kagum dengan kesungguhan saudara ammar ini.

Kalau anda tak percaya cuba lihat snapshot yang sempat saya buat semasa buat fast reading
dan anda bole nilai sendiri




Langkah demi langkah di tunjukkan secara jelas berserta dengan gambar rajah memudahkan
semua tahap untuk belajar "squeeze page".



Kesimpulan disini ialah tiada lagi alasan untuk anda tidak mahir untuk membangunkan squeeze page semuanya dah ada tinggal lagi rajin atau malas sahaja
oppss lupa pula hehehe....anda boleh dapatkan product ini secara PERCUMA sahaja
Naper tak percaya.... :)

kalau masih tak percaya cuba lihat disini
http://www.perniagaaninternet.com/
Kalau ada masa terluang and boleh singgah ke blog ammarzahar

P/S Anda kena cepat saya takut kalau saudara AmmarZahar ini dah kembali "kewarasannya"
hehe buat Ammar zahar jangan marah ok nanti cepat tua =)

No comments: