Saturday, June 6, 2009

Wealthy Affiliate University cuma $1





Wealthy Affiliate University cuma $1

Ya ini lah promosi yang dilakukan oleh owner Wealthy Affiliate iaitu kayle dan Carson
Pada mulanya saya cuma baca sepintas lalu sahaja tawaran-tawaran yang ada pada saya
tapi entah mcm mane sifat enquiry ingin tau apa yang ada dalam Wealthy Affiliate nie menguasai
diri ...hehehe


Yang kat tepi lah kyle
Hensem ker si kyle nie kekeke sekali aku bagi sememeh bulu hidung : D wakakaka
Internet Marketing Experience: 6 Yrs
Age: 26
Strengths: Research, Marketing, Web Programming, PPC, SEO, Idea Development
Mission Statement: I want to make a difference in people's lives one-by-one and use my knowledge to help teach people how to build thriving businesses online.



Haa yang tepi nie pulak member dia Carson
Hmmm mcm iras-iras Jet Lee jer apa-apa jer la
Jangan jadi Jet Appollo dah lah hehehe : D

Internet Marketing Experience: 6 Yrs
Age: 26
Strengths: Marketing, Web Design, Programming, PPC, SEO, Business Development
Mission Statement: My goal is to create the most valuable Internet Marketing community available, and change the way that people learn about online business.


Lagi pon hari ini adalah last day diaorang punya offer
alamak ruginya kalau tak join! hahaha saya pon apa lagi bayar jer la $1
dapat acsess 7 hari pastu dapat bonus lagi : )

Hehehe saya pon duk tengah pening-pening lagi ngan WA nie
apa pon saya kena pulun la dlm masa 7 hari ini
ok sampai sini sahaja jumpa lagi

No comments: